Tere armas joogasõber,

Oled oodatud Tammiku stuudiosse jooga tundidesse, tantsima ja muudele vahvatele üritustele.

Hubane stuudio ja kohapeal kõik vajalik olemas, et keha ja vaimu turgutada.

Kontakt: rita.ukkivi@gmail.com või tel: 5058118. FB, Stuudio asub: Tammiku 7, Rakvere

Mis on Shakti tants

Shakti tants toob kokku kundalini jooga väe ja vabastava tantsu maagia. Läbi voolavate joogavenituste, energiat andvate harjutuste, teadliku hingamise, vaba tantsu ja mantrakoreograafia loob Shakti tants energia, harmoonia ja rõõmu kogu sinu olemuses.

Tunni erinevad faasid (sissehäälestumine, venitusharjutused, lihtsad tantsusammud ja vaba keha liikumine, lõdvestus, mantraga meditatsioon ja lõpetamine) aitavad vabastada pingeid, tervendada keha ja tunda loomingulist rõõmu liikumisest.

Selleks, et Shakti tantsu nautida ei pea sul olema varasemat jooga- ega tantsukogemust.
Rohkem lugemist tantsujooga kodulehel: www.shaktitants.ee.

Mida tundi kaasa võtta

Selga panna mugavad naturaalsest materjalist riided, mida saab võimalusel vähemaks võtta. Tunnis oleme paljajalu või sokkides. Praktika on tõhusam just paljajalu olles kuna käe- kui jalalabades on energikanalite otsad ja paljajalu on tunnetus parem.

Mina olen Tiiu Hiiemaa.

Jooga kuulub minu ellu alates aastast 2014. Jooga tähendab minu jaoks tasakaalu hoidmist meele, hinge ja keha vahel. Rahustavate, pisut meditatiivsete hingamisharjutustega püüan oma pea vabastada negatiivsetest mõtetest. Kui see õnnestub, saab luua suurema kontakti oma hinge ja kehaga, jõuan iseenda sügavamate kihtideni, mis omakorda aitab hakkama saada erinevate emotsioonide-, rahutuse- või väsimusega.

Asendite/pooside sooritamise ja hoidmise eesmärk joogas on minu jaoks tugevdada liigeseid ja lihaskonda, parendada immuunsust ja tasakaalu ning arendada meele ja keha koostööd. Just nimelt meele ja keha koostöö tulemusena saab hoida ka raskemaid asendeid pikemat aega, mis kõik tuleb kasuks tavaelus, et hakkama saada argipäeva probleemide- ja muredega.

Sirutused, painutused ja eelkõige pisut pikemad venitused, kus fookus on suunatud liigeste- kõõluste sidekoele, aitavad mul hoida liigesed tervetena. Erinevad venituspoosid muudavad liigesed elastsemaks, parendavad minu üldist verevarustust, painduvust ja ainevahtust. Ja muidugi tänu pikematele venitustele olen õppinud oma keha täielikult lõdvestama, vabastama liigsest pingest. Lõdvestusseisund pakub mulle meele vabanemist kõigest, mis mind enam ei teeni.

Kõike seda, mida olen läbi erinevate joogapraktikate, töötubade ja laagrite õppinud ja kogenud hakkasin jagama soovijatele alates aastast 2018. Sleeping Yogini joogakoolituse Pamela Marani "käe alla" läbisin aastal 2019.

Tammiku Stuudios hakkan soovijatele ruumi hoidma läbi rahuliku joogatunni, õpime koos hetkes olemist, meele rahunemist ja keha tunnetamist. Lisaks sellele saab minuga kohtuda ka kodulinnas Tapal.

Osalemine tunnis sobib kõigile, nii nendele, kes juba on leidnud enda jaoks jooga, kui nendele, kes seda leida soovivad - olge Te mehed või naised, noored või vähem noored, pisut pehmema kehaehitusega või hoopis kõhnukesed. Tundi alustame hingamisharjutustega, soojendusosas teeme mõned voolavad rahulikud liikumised, tunni põhiosa pühendame Yin jooga venitustele ja tund lõpeb lõpulõdvestusega, millest väljudes tunned loodetavasti, et oled hoitud, puhanud ja lõõgastunud.

Stuudios on olemas matid, pleedid, padjad. Muidugi võib kaasa võtta ka oma joogavarustuse, lisaks soojad sokid ja soovi korral joogivesi. Mida aga kindlasti pead kaasa võtma, on avatud meel ja süda!

Tund, kuhu oled alati rõõmu- ja südamesoojusega oodatud hakkab toimuma alates 16.08, esmaspäeviti kell 17.45 ja tunni pikkuseks on 90 minutit (1,5h).
Tasakaalupanus 8€, proovitund 5€.

Minu telefon: +372 5165096, alati võid helistada, kui tekivad küsimused ja soovid rohkem infot!

Kontakt: rita.ukkivi@gmail.com või telefonil 5058118

Minu lugu

Olen lapsest saati armastanud liikumist ja looduses kulgemist. Kõndimine, matkamine, rattasõit - need kõik on minu igapäevaelu osa. Olen nii tänulik, et eesti loodus pakub nii palju võimalusi looduses uitamiseks, mis aitab mõtteid korrastada ja teeb hinge rõõmsaks.

Joogaga olen kokku puutunud ligi paarkümmend aastat, proovides erinevaid joogastiile. Süvenenult ja regulaarset hakkasin kundalini joogaga tegelema 2014.aasta algusest kui otsustasin minna joogaõpetaja koolitusele. See oli kindlasti elumuutev otsus, millest sai alguse teekond oma väe, intuitsiooni ja sisemaailma sügavamaks tundma õppimiseks. See õppimine kestab jätkuvalt ja on toonud mu teele imelisi kaaslasi. 2014. aasta lõpus lõpetasin õpingud rahvusvahelises Kundalini jooga koolis Amrit Nam Sarovar ja olen sellest ajast jaganud oma teadmisi ja kogemusi kundalini jooga õpetajana.

Shakti tants võlus mu ära kohe esimesel kohtumisel. Shakti tants toob minus välja naiselikkuse, lubab tajuda rütmi ja voolamist nii iseendas kui ka ümbritsevas ning nautida vaba ja loomingulist keha liikumist. Olen läbinud Shakti tantsu õpetaja koolituse Põhja Euroopa Shakti tantsu koolitusprogrammis Helsingis 2014-2015.

Akadeemilises hariduse osas olen lõpetanud aastase kursuse „Tantsu-ja liikumisteraapia alused“ Tallinna Ülikoolis 2017-2018.

Olen pereinimene ja käin igapäevaselt palgatööl, mis toob leiva lauale ja on mulle meeltmööda. Jooga aitab igapäevamelus paremini hakkama saada ning hoiab tasakaalus ärimaailmas tegutsemise ja südamesuuna hoidmise.

Proovin järgida lihtsaid põhimõtteid: hinga teadlikult, mõtle selgelt, liigu vabalt ja söö arukalt. Elu on õpetanud, et alati ei maksa punnitada, vaid tuleb vahel vabalt minna lasta. Ja hea nali ja huumor teevad hingele ainult head.

Kohtumiseni!

Rita Ukkivi

Stuudio lugu

Ja ta valmis saigi!!! Hubane erastuudio kodu kõrval on valmis ja ootab joogatama, tantsima ja töötubadest osa võtma. See stuudio sai alguse südame soovist, et oleks oma mõnus paik linnas ja samas võimalikult looduse keskel. Selline koht mu juurde tuligi – iidsed tammed ümberringi ja mäe vägi andmas maa energiat. Palju häid soove ja mõtteid oleme kodu ja stuudio valmimisele saatnud ja südamest tänulikud kõigile, kes meid selles aidanud on. Unistanud, lootnud, otsinud, tegutsenud, toimetanud, pausi pidaud ja uuesti hooga edasi läinud. Tegutsemist jätkub veel järgnevateks aastateks maja ümber, aga võtame tasa ja targu, loodust ja ümbrust tundma õppides.

Stuudios saab harrastada joogat, tantsu ja teha seminare. Sind ootab:
saal 50m2 ventilatsiooni, puitparketi ja suurte akendega metsa poole
kööginurk tee ja söögivalmistamise võimalusega
12 joogamatti, merinovillased ja fliispleedid, palju tatrapatju toetamiseks.
Ja peale joogat ootab sind tassike teed - kiiret pole kuhugi.

Parkida saab 5-6 autot hoovi või jätad auto lähiübrusesse (Pikk, Vee tn). Palun arvesta, et Pikal tänaval käivad remonditööd ja Tammiku tänaval kergliiklustee ehitus, mis loodetavati septembri lõpuks valmis saab. Kõige parem on auto jätta natuke eemale ja tulla jalgsi. Üks mõnus kõndimine Tammikus või jalutuskäik Pikal tänaval enne joogat on hea moodus pea klaariks saada.

Kontakt: rita.ukkivi@gmail.com või tel: 5058118. FB, Stuudio asub: Tammiku 7, Rakvere

Ärevus hinges? Pea pulki täis? Ei saa varbaid kätte?

Kui tunned, et jooga või tants toetaks sind su teekonnal, tule proovima. Et sa üldse alustad - see on juba pool võitu. Ja järgmine pool tuleb kui harjutad järjepidevalt. Jooga mõju ei saa tunnetada lugedes või selle üle mõeldes, seda peab omal nahal järgi proovima. Meditatsioon, hingamisharjutused, füüsilised harjutused, sügav lõdvestus - see on aeg iseendale.

Mulle meeldib võrdlus maja koristamisega - kui pühid tolmu korrapäraselt paar korda nädalas, siis seda ei kogunegi ja elamine on puhas. Kui korra kuus, siis on tolmu ja prahti juba omajagu kogunenud ja läheb aega, et puhtaks saada. Ja kui teha korra aastas, siis ei pruugi elamises olla ruumi ringi käia või ei näe enam ka aknast välja ning tundub üsna lootusetu pingutus. Sama on ka oma füüsilise ja vaimse tervise eest hoolitsemisega. Kui leiad omale sobiva tegevuse, mis aitab sul hoida mõtted selged ja tervise korras, siis proovi sellest harjumus kujundada.

Mõned nipid ja soovitused järjepidevuse hoidmiseks:

Need ettevalmistused aitavad ära hoida kiirustamist ja ettekäänet mitte tulemiseks. Rahulik kulgemine tänapäeva kiires tempos, on väärtus omaette. Head kulgemist.

ÄREVUSEGA TOIMETULEKU KURSUS: LIIKUMINE JA HINGAMISHARJUTUSED

Kas ärevus on hakanud segama sinu igapäevast elu? Kui on unehäired, kroonilised pinged kehas, pidev rahutus, raskused keskendumisega. Ärevuse tegelikud põhjused on tavaliselt sügavamal, tulevad minevikust ja suhetest. Ärevusega toimetulekuks on mitmeid mooduseid ja mis kellegile mõjub, on väga individuaalne. Mida varem sellega tegelema hakata, seda parem on ka tulemus.

Sellel kursusel teeme erinevaid harjutusi, mis on suunatud füüsilisele kehale ja mis aitavad ärevusega paremini hakkama saada. Teeme liikumise- ja lõdvestusharjutusi, mis aitavad kehast pingeid vabastada. Kasutame hingamistehnikaid ja keskendumise nippe, mis rahustavad mõtteid ja hoiavad meele selgema. Teeme hingamiskõndi, mis ühendab endas liikumist, hingamistehnikat ja fookuse hoidmist. Harjutused on praktilised ja saad neid kodus iseseisvalt harjutada. Harjutused on pärit liikumisteraapiast, joogast ja isiklikest kogemustest.

Kui see teema on sinu jaoks oluline, siis oled oodatud koos praktiseerima neljal pühapäeval: 19.09, 03.10,10.10 ja 24.10 kell 14.30-16.00. Kursust juhendab Rita Ukkivi, kelle kohta saad lugeda https://tammikustuudio.ee/ alajaotus "Minust".
Kursus toimub, kui on vähemalt 3 osalejat ja maksimaalne osalejate arv on 6. Kursus on eelregistreerimisega e-maili teel: rita.ukkivi@gmail.com või telefoni teel: 5058118.
Kogu kursuse tasu korraga tasudes on 60.- (4 kooskäimist) või iga kord eraldi tasudes 20.-.


KUNDALINI JOOGA ALGAJATE KURSUS

Algajate kursusel saad baasteadmised kundalini joogast ja tehnikatest, mis aitab sul grupi tundides paremini kaasa teha. Teoreetiline osa vaheldub praktiliste harjutustega, mida saad ka igapäevaelus kasutada. Igas tunnis teeme lisaks ühe kriya (harjutuste seeria).

Kui oled seni mõelnud kas teha joogat või mitte, siis nüüd on aega tegutseda. Tule kursusele!

AJAKAVA

Pühapäeviti kell 17-18.30
05.09 Sissejuhatav tund- joogast, tunni ülesehitusest, mantratest
12.09 Kehaasendid, kehalukud ja käteasendid
19.09 Hingamistehnikad, meditatsioon
03.10 Tšakrad ja energiakeskused
10.10 Kokkuvõte, kordamine, küsimused

Kundalini jooga mõju:

Osaluspanus kogu kursus 45.- ja eraldi iga tund/teema 10.-

Info: rita.ukkivi@gmail.com või tel: 5058118.